پاکستان به بالاترین تعداد بورسیه اراسموس دست یافت

پاکستانی ها رتبه اول را در بزرگترین بورسیه تحصیلی جهان به نام Erasmusa Mundus است کسب کرده اند.بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد اراسموس موندوس یک بورسیه تحصیلی است که شما می توانید درسه کشور اروپایی به صورت رایگان تحصیل کنید.

پاکستانی ها برای دومین بار متوالی رکورد بهترین و معتبرترین بورسیه جهان را شکستند که بیشترین تعداد برندگان در سراسر جهان است. پاکستانی ها رتبه اول را در بین 143 کشور کسب کردند که بزرگترین بورسیه تحصیلی به نام Erasmus Mundus در جهان و اروپا است.

دانش آموزان از 143 کشور در سراسر جهان برای بورسیه Erasmus Mundus درخواست دادند که 192 نفر از پاکستان انتخاب شدند. پاکستان با بیشترین تعداد دانش آموز در اولین رتبه و پس از آن هند با 174 دانش آموز قرار دارد،سپس در مقام سوم بنگلادش با 140 دانش آموز و در مقام چهارم مکزیک با 118 دانش آموز انتخاب شده است.

بورسیه تحصیلی کارشناسی ارشد اراسموس موندوس یک بورسیه تحصیلی است که شما می توانید در سه کشور اروپایی به صورت رایگان تحصیل کنید که بدون شهریه و کمک هزینه ماهانه بیش از 1200 یورو است.

Erasmus چیست؟

Erasmus برنامه اتحادیه اروپا برای حمایت از تربیت، آموزش جوانان و،ورزش در اروپا است.

Erasmus Mundus یک برنامه بورسیه معتبر است که توسط اتحادیه اروپا (EU) تامین می شود و از دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیلات عالی در اروپا حمایت می کند. هدف این برنامه ترویج درک و همکاری فرهنگی بین کشورهای اتحادیه اروپا و سایر نقاط جهان است.

بورسیه های Erasmus Mundus به دانشجویان برجسته از سراسر جهان اعطا می شود که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا در برنامه های خاص هستند. این برنامه ها توسط کنسرسیوم های دانشگاه های اروپایی ارائه می شود و اغلب شامل دوره های تحصیلی متعدد در کشورهای مختلف می شود.

بودجه تخمینی آن 26 میلیارد یورو است. این بودجه تقریباً دو برابر برنامه قبلی خود  در سال های 2014تا2020 است.

برنامه ای که در سال های2021تا2027قرار است انجام شود تمرکز زیادی بر شمول اجتماعی، انتقال سبز و دیجیتالی و ترویج مشارکت جوانان در زندگی دموکراتیک دارد.

از اولویت ها و فعالیت های تعیین شده در منطقه آموزش اروپا، برنامه اقدام آموزش دیجیتال و دستور کار مهارت های اروپایی پشتیبانی می کند.

برنامه ها عبارت اند از:

از ستون اروپایی حقوق اجتماعی حمایت می کند.

استراتژی جوانان اتحادیه اروپا را در سال های 2019تا2027 اجرا می کند.

دیدگاه اروپایی را در ورزش توسعه می دهد.

فرصت ها:

Erasmus فرصت های تحرک و همکاری را در این کشور ارائه می دهد.

آموزش عالی

آموزش و پرورش حرفه ای

آموزش در مدرسه (از جمله آموزش و مراقبت در دوران کودکی)

آموزش بزرگسالان، جوانان

ورزش

پاکستان به بالاترین تعداد بورسیه اراسموس دست یافت

منبع:

https://www.startupskardu.com/2023/06/pakistani-achieved-highest-number-of.html

کد خبر 16032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =